otrdiena, 2010. gada 5. oktobris

Hey orange!

Mani miiljie annoying fani un nefani, un arii tei, kam nav nemazaakaas nojausmas, kas tas taads ir. (Ierakstiet youtube.com ;) )



Briivdienas bija visai interasantas. Taatad-

Sestdiena



Paliidzeejam novaakt viinogas. Visa lielaa saime.

Ziniet- vieniigaa probleema ir tas, ka esmu gara, un man tagad saap mugura. :D

Bet nav nemaz tik nepatiikams darbs. ;)

Es novaacu savu, un pusi no svena daljas. [Es, Kristiine un Svens vaacaam veinu laukumu un paareejie otru.]

Tad visu novaakushi braucaam paeest- dabuuju nogarshot visa veida 2000 gadaa taisito viinu un sulu.

Vinji gatavo arii kaut ko liidziigu snjabim no viinogaam. Pagarshoju arii to, bet LJOTI mazinju, (patieshaam lojoti mazinju) malcinju, vienkaarshi neticeeju, kad nataalija teica, ka vinjs ir salds...

Ne nu vakaraa pastriideeejos ar savu maasu.. mazlietinj. Bet visaa visumaa bija jauti. :)


Svetdiena:

Flug schow Geo schawez. :):)

Ljoti skaisti. :):)



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru