ceturtdiena, 2010. gada 28. oktobris

Smagie brizi vienatne..

Cause im hier alone, whit no one who loves me;
No one who hugs me, and all that i can do is cry.....

Oki.. izlaidiisim dziesmas parejo texstu.. Bet principa melots nav. Vienkarshi nav jauki.

Beidzot uznaca taa sajuuta, kur aman uznaak Biezi LV. Sajuta, ka esmu izdarijusi, ko ne taa un ka es nezinu ko tieshi.

Ierasti, bet sheit taa ir pirma reize 2 meneshos. Veinkarshi siiikajiem(piedodiet, bet arii savu 15 gadiigo maasu taa deeveeju) bija tieshi aizvakar jabut tracinoshiem un kacinoshiem. Tieshi mana izbeigshanas dienaa, kad man nav speka buut pozitiivai.

Taatad. Kas notika:::......

Es sedeju sava istaba un macijos. Kristiine ienak pajautaa kko par to, kad ir ziemassveski un nedaudz apstasta man, kadas tradicijas ir sheit. Tad (Man jamacas Anglju valodai un Ekonomikai) vinja staigaja pa manu istabu aztikdama visas manas mantas, savandiidama gultu, un panjemusi manu lakatu meta man to seja. Parmezdama, ka man neesot nekadas reakcijas, jo kad vinja man kaut ko metot, es nekad nelieku rokas prieksha galvai. Un ka tieshi tapec es esmu tik dumja, jo mana galva vienmer kaut kur atsitas. (Tas taa, ka vinja trapa vienaa no 100 reizeem... :D:D ) Tas jau taa kaa iedzelj, bet es neko.. meegjinu iedziljinaaties texstaa, kuraa saprotu katru 10 vardu. Tad, vinja atrada manu dezodarantu un dteidzas izpust to mana istabaa...
Es saku- ludzu nedari taa, tas maksaa naudu, un nnebuut maz. un man tagad ir jakoncentrejas, un mums daudz veel kas shodien jadara un nav nemaz tik daudz laika.
Vinja saka- bet es gribu. Es tagad izputishu, tu kliegsi, es iemetiishu tavaa gultaa un ieskrieshu savaa istaba, un tu tur neko nevari dariit.
Protams, vinjai taisniiba. Ja es nekliegshu vinja turpinaas puust.
Neliekas, jau nekas liels, ja? Bet vinja to dara katru dienu, vai vismaz katru otro. Un es varu teikt ko un kam gribu. Nekas neliidz.

Un tad. Es eju speeleet Wii. Naak Kristiine ar Anju panjirgajas par mani ar vaardiem, kuru noziimi jsau esmu jautaajusi skolaa.(partulkot nevaru, bet saprotiet- slikti vaardi)
Un tad Kristiine saka-"Naac skaties, kaa ir jaatiira tolete, jo tev tas nakamreiz buus jadara."
Es- Nee, tu dari visadas liktas lietas man. Es ar tevi nekur neieshu.
Vinja- tad tev tas buus jadara divreiz.
Es protams pajautaaju kaapecc un pazinjioju, ka vinja var teikt ko grib, neesmu vergs, lai man paveletu.
Shiotaa sadusmojas. Pazinjo Natalijai, ka es nepaliidzu (viesistabu sakopu jau pirmdien :P Ta ka es savu jau padariiju. ;) ) un uziet augsha.

Natalija saka, ka mums tas jadara kopa un ta talak. Es vinjai visu izskaidroju, bet vinja nesaprata, kur ir problema. "Tss tachu ir jautri.", vinja man teica.



Neko jautru tur neredzu..
Uzgaju augsha un uzrakstiiju beedu dzeismu.
Man vienkaarshi juusu pietruukst..... :*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru