sestdiena, 2010. gada 30. oktobris

Hmm

Njemot vera, kads man shodien ir nejauks noskanjojums. Ne nu nav jau traki. Es te vienkarshi palasiiju Sabines blogu, kura kaa izradas ir parcelusies uz dzivi Dubliuna! Kas man bija shoks.

Atceros, ka mees gjimenee paarrunajam ideju parcelties uz Australiju. Atceros savas sajuutas. Kad bija tikkai 2 iemesli, kapec es to negribeju...... Un ziniet? Lasot Sabines blogu man pat sagribejas, lai mees kaut ko tadu arii buutu izdariijushi. Tas ir tikk aizraujoshi, ka man pat saka likties, ka mana islaiciga dzive sheit nav nekas iipash. Man gribeetos nakamgad braukt padziivot Anglija. Kaut vai uz 3 meneshiem... Tikk ljoti gribas... (sun)

Un veel kas... Mani kaa vienmer parnjemushi pasparmetumi. Man skjiet, ka mans blogs nav interasants, ka nav velmes to lasiit. Ja. Sakumaa es rakstiju labi. Bet tagad.

Esmu arii apdomajusi iespeju nedaudz pastradat ar sevi, bet laikam bez kada gariiga skolotaja buus gruti. ;( Bet nu.. Ar sevi sheit vienmer varu izrunaties skalji, ja vien tam ir kada redzama jega, jo neviens ta pat nesaprot, ko es saku.

Te rudens uz ziemu nomainiisies aatri. Taa kaa esmu jau ar mammu visu par sava sapniisha piepildiishanu sarunaajusi, tagad tikkai jatur ikskjis, ka nepazudiis no plaukta liidz nakamajai piektdienai vai sestdienai.. Ev... tas gan ir riskanti. ;(;( Mamm, kad tu vari man parskaitiit?


Man juusu pietrukst.. Viss sliktaakais, ir tas, ka man sheit nav manas gjimenes, un brizos, kad ir patiesham slikti- nav kas saminjo, es esmu viena, nav neviena, kas mani miil.... Tas pietrukst. Sakshu veel piekrist Anastasijai(AFS brivpratigajai no nometnes) ka jasak meklet draugs, citadi buus janomirst aiz milestibas trukuma, tas gan peec tam aizbraucot sagadas problemas, bet kadreiz jau vajag buut egoistiskia kazai. ;);)

1 komentārs:

  1. Tu man arī sasodīti pietrūksti. Un es nevaru tevi tāpat sasodīti sazvanīt! Es varētu līdz tevīm aizstopot un pateikt, ka palieku pie tevis, jo atpakaļ (pa ceļam kko izdarīšu) nevaru tikt. :) kā tev mans plāns?

    AtbildētDzēst