ceturtdiena, 2010. gada 21. oktobris

Reizem skjiett, ka man pietrukst gaisa.

Pedejas naktiss sapnjos smoku.
Neesmu parliecinata, kapec. Nespeju tulkot lietas ko redzu.
Vienigi uzzinaju, kapec man ir problema ar pieguljosham krelleem un augstajam apkaklitem. Pavisam vienkarshi- piedzimu ar nabassaiti ap kaklu. Tas ari ir tas-kapec. :) Vai nav vienkarshi?


pedeja laika esmu 10reizu nomainijusi savus priekshstatus par visu. Pietiek laika.. (^neguletas naktiis) lai apdomatu un izsprastu savas kljudas, vai kaut ko uz to pusi. Sapratu, cik daudz muljkjigu lietu daru ikdiena. Stulbinji. :D

Vakar veikala stiepu roku pec shokolades, bet tomer atturejos. :) Lepojos ar sevi...

Nav daudz ko stastit. Vienigai problemas ar macishanos un majasdarbiem un laika trukumu. -Un ja......
Ka jau es ironizeju Gabim-"Macies Katrininj, macies. Esmu parliecinata, ka sezot visu dienu pie datora un macoties LATVISKI tu labak iemacisies vacu valodu un iepazisi kulturu. Esmu pilnigi parliecinata!"

Es jau tagad jutu, ka pavadu par daudz laika interneta.. Un tad veel macibas? Hej piple, hawe you got no heart?

Ludzu pazelojiet manu nabaga problematisko sejas adu.... ;(;(

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru