piektdiena, 2010. gada 29. oktobris

Mazliet saulaina smaida nolaizas par piektdienu.

Uzrakstiju Franchu vgalodu uz 8! :):)
Larisa man sastadija testinju. :):)

Shodien ir pirma diena, ka d esmu apnjemusies izdariit visu, kas ir manaa sarakstaa. :):) Nu.. Tad man laikam buutu jaaiet augsha un jasak dariit, bet.. Natalijai ir klients. Vinji tur augsha nodarbojas ar ta saukto psihosintezi. Vai kaut ka taa. :):)
Tadelj nevaru iet savaa istaba un tagad gaidu liidz vareeshu tur iet un man veel ir daramais. :):)

Bet man ir arii citas lietas, par kuram domaat. :):)
Vai jums ir kaadreiz gadiijies kaut ko ieraudziit un nespeet noticeet, ka tas tiesham tur ir..
Nu es ieraudziju savu mazo meerkjiiti. :):)
Nu labi... nnav jau mazinjs... sver kaadus 30 kg. :):):)

LUUUUDZU mamm... :):):):)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru