otrdiena, 2010. gada 5. oktobris

Doma, kas man vakar neljaava aizmigt.

(Atkaape
Vispirms atvainoshos, par to, ka tik reti rakstu blogu... )



-Runaa beerns, Dievs visu dzird...
-Teevs, esmu melojusi.....

Vakar vakaraa nonaacu pie secinaajuma, ka visa cilveeces realitaate sastaav no 50% realitaates; (jaa jaa zinu- semikoli ir transvestiiti hermofrodiiti, bet ko lai dara?) 20% realitaates, kuru neredzam, vai neveelamies redzeet; un 30% melu.
Uz shiis pasules ir prakstiski kaadi 9% cilveeku, kas nekad nav melojushi (Un tie pashi ir ziidainji vai sveetie...) Paareejie 91% sarazo shos 30% melu... Izklausaas maz? Bet ljaushos piemetinaat, ka shie 91% iedziivotaaju ir paaris miljardi, bet 30% melu ir daudzi triljoni (ja vispaar uzdroshinamies tos skaistiit, un varam tos saskaitiit...)
Labi, neiedziljinaashos kaut kaadaas iespeejami patiesaas, vai arii nepatiesaas statistikaas, kuras rodas manaa galvaa (Lai gan mees taa pat zinaam, ka löielaakaa dalja statistiku rodas aptaujaajot 10 sava biroja darbiniekus... ;) )


Tas ko es gribeeju pateikt-

Es vairs nemeloshu!


Bet ar noteikumu, ka es necelshu gaismaa pagaatni, un neieshu jums klaastiit visu, par ko esmu jums melojusi.
(Varu sadereet, ka mamma un gabis pacelj rokas virs galvas un pasakas Dievam...)

Citiem vaardiem sakot- Briidii, kad t apzinies, ka tu melo visiem iznjemot dazus cilveekus(Es neieskaitu nepaziistamos utt) un tie ir- Mana mazaa maasa Laura, mana draudzene Anninja, Baibinja un Uldis unvarbuut veel kaads, par kuru es vnk neesmu iedomaajusies.
Bet lielaakajai daljai esmu melojusi. Daudz/maz- tas shobriid nav buutiski.Un shoreiz arii par baltajiem meliem nevar buut nerunas. Protams. melot, lai kadu pasargaatu it iipashi, to personu, kurai tu melo) ir pavisam citaadi, nekaa melot, lai paglaabtu savu aadu. Bet tagad padomaasim... Jaa pateisiiba var buut saapiiga, unmees jau nu negribam saapinaat citus, bet buut uzticamam un vienmeer pateikt patiesiibu ir labaak nekaa melot. Pat ja shii pateisiiba saapina, cilveeki tev pateiks paldies, jo vinjiem ir tiesiibas zinaat patiesiibu! :)

Taatad esmu apmnjeemusies nemelot, BET tas nenoziimee, ka staastiishu jums visu, ko gribeesiet zinaat. Pastaav arii kluseeshana (nesaakat man te teikta, ka es nevaru pakluseet... :@), kas buus manas jaunais ierocis. Ja negribu teikt pateisiibu- nesaku neko. Vienkaarshi vane? :)

Pa lielam sakot- gaidiet atpakalj
pavisam citu Katriinu! :)
Aha ;)

2 komentāri:

  1. Eh, nevarēsi samelot biļešu kontrolei Latvijā...:D

    AtbildētDzēst
  2. Nekad to arii neesmu dariijusi ;)
    Biss par garu, lai veel nebuutu 14 ;)

    AtbildētDzēst