piektdiena, 2011. gada 6. maijs

Piektā diena- svētku diena!

Šodien bija manas draudzenes dzimšasnas diena. Lielāko ties, man gribējās, lai viņa tiek pie visa tā, pie kā es netiekuparasti, jo man nav neviena, kurš to noorganizētu.
;(
Citiem vārdien sakot: Es parūpējos, ka visa klase atcerās, ka viņai šodien ir dzimšanasdiena. Mēsa ar Sāru sagatavojām viņai 17 kēksiņus, kurus smiadīdamas pasniedzām pirmās (mums gan bija tāda ka brīvstunda, kurā mēs varam darīt ko gribam, bet mums jāsēž klasē, un mūs pieskata kāds skolotājs, kurš parasti nesaka neko)
Bet visi tik jauki smaidīja, kad mēs pasniedzām viņai dāvanas. :)
Un es pierunāju mūzikas skolotāju lai viņš nospēlē Happy birthday tā, lai visi dzied. Un viņš vienkārši vadija stundu tā, kā viņš parasti to dara, un tieši tad, kad viņš sāka selēt trīsskaņu piemērus, ieskanējās Happy birthday skaņas. Tas bija tik ģeniāls mirklis, visi dziedaja un Rachela staroja. Pec mūzikas vienai pusei klases (kurā ir arī Rachela) bija vēl viena tunda. Un es pierunāju pārējos pagaidīt ar mani vienu stundu, un tad visiem kopā aiziet iedzert kafiju. Nemot vērā, ka Rachela nerīkoja ballīti, man izdevās viņai sarīkot jauku dzimšanas dienu.:)

Vēlāk, kad es atbraucu mājās man uzbruka mazā māsa, kurai gribējās iet pedēties. Tadēļ es tiku iecelta par nacionālo varoni, jo piekritu iet ar viņu peldēties. Tādēl, es veselu stundu peldēju no vien abaseina gala līdz otram. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru