trešdiena, 2011. gada 11. maijs

Karstuma dūriens.

No pirmdienas orentēšanās atgriezos kopā ar karstuma dūrienu. Lai cik arī smiekligi tas neizklausītos, vēl jo projām nejūtos labi. Laikam āds liktenis. Vispar jāsaka paldies mammai, ka viņa man izskaidroja, kas ar mani ir noticis, citādi viss sāka kļūt neloģisks....
Tagad sēžu ar aukstuma kompresi un stāstu jums par jaunumiem.


Sestdien ap deviņiem no rīta man pēķšņi eināk piedāvājums dotis uz Zermat. Es, protams, piekrītu. Iet aplūkot Materhornu, un vēl piedevām kad par mani kāds samaksā! :)
Citiem vārdiem sakot biju sajūsmā. Kas noveda pie tā, ka es protams perfekti pavadīju laiku. :)
Mēs bijām piecratā. Es, mana draudznee, viņas mamma, viņas mazais bralis un viņas vecmāmiņa. Kad bijām augšā kalnā, mēs satikām kādu kanādieti un man bija iespēja paturēt rokās kādus kilo 6us smagu, ļoti profesionālu kameru, jo viņš vēlējās bildi ar sevi. Bet tūristiem līdz turienei brauktir tik dārgi. Patiesi, man jau kā vietejai un vēl par puscenu tas likās dārgi. Ja tu esi tūrists tev bezmaz jāmaksā kādi 75Ls, lai varētu apskatīt kalnu!!
:D Bet bija jautri. Un atpakaļceļā mūs iepriecināja mazais brāļuks, kurš dziedāja dziesmiņu: ales Furzt, alles Furzt, alles ohne wasserfall (viss pirž, viss pirž, vis izņemot udenskritumu) Un viņš jau nu nevarēja beigt diedāt. Bet bija labi.:D


Svētdien, es nejuos īpaši labi, tādeļ paliku mājās, kamēr pārējie gāja peldēties.

Pirmdien skolā bija labi, bet tad sportā bija jāskrin orentēšanās. Un Ārā ir ap 30. Un saus, un spīd saule! Meklējot ceturto kontrolpunktu man pēķšņi palika slikti. Neieslīdēsim nejaukās detaļās. Teikšu uzreiz, ka es saķēru karstuma dūrienu. sākumā man likās, ka nekas tik traks jau tas nav.. Bet otrdien vakarā es sapratu, ka tas vēl turpinās, nu tā es tagad vēl sēžu ar karstuma dūrienu, tumsā, pie ventilātora un ar aukstuma kompresi... :D


Bet par otrdienu. no rīta pirmās divas stundas ir Matemātika. Un vienmēr otrdienās matemātikas skolotājs atprasa vielu. Iespējas ir divas: vai nu kāds piesakās brīvprātīg, vai arī visai klasei atbilde jāraksta uz lapiņas. Kad skolotājs pajuatāja, vai kāds piesakās brīvprātīgi, Rachela piecēlās un teica, ka es gribot! Man tā bija pirmā dzirdēšana! Izrādās, ka visa klase jau pirmdien bija nolēmusi, ka es to darīšu un neviens neko nebija mācījies. Man nekas neatlika, kā vien piecelties un atbildēt uz skolotāja jautājmiem, nebija tik slikti! Dabuju pat 5! (Lv-8)
Un arī pečpusdienā, (kad man an bija slikti, jo mēģināju braukt uz skolu ar riteni) ieguvu 5,5 Ķīmijā! (Lv-9) Un man pietrūka 1 punkts līdz lbākajai atzīmei! :d
Bet nu,.. Arī rokgrupas mēginājumā man gāja labi. Mēs diedājā, un smējāmies un nākamotrdien ir
lielais koncerts! Nespēju sagaidīt.. :) Atgrižoties mājās no skolas man palika vēl sliktāk, līdz ar to pusseptiņos es atlūzu un nogulēju 12 stundas! :O


Šodien man skolā arī bija varen grūti. Bet es izturēju, jo bija jāaizstāv prezentcija informātikā, un angļuvalodas kontroldarbs! Bet bija oki.. Nu labi es droši vien tikšu pie sliktas atzīmes bet tomēr :)

Šodien sadusmojos, nomierinajos un samierinājos ar savu māsu Kristīni. Viņa jau divas nedēļas nevar iztīrīt toleti. Un tā, kā man neko nedos tas, ka es ar viņu strīdēšos, es vienkārši paņēmu un pai iztīrīju toleti. Jo citādi ir par daudz naida, un tas neko pasulei nedod. :D :)

šoreizei viss! ;*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru