otrdiena, 2011. gada 17. maijs

Konzert!

šoduien visa diena pagāj muzikāli! No rīta riktīgi izgulēties, tad doties uz mēģinājumu, un tad koncerti.
Mēģinājumā bija riktīgi jautri. Vienam no ģitāristiem uz krekla ir kaut kāds dīvains simbols, kuru viņš mums negribeja paskaidrot. Also- rokā tika ņemts cilvēka labākais draugs- smartfons (šajai valstij raksturīgi- i-phone). Tā ir kaut kada dīvaina haosaburvju zvagzne, kā rezultātā viņš tika, no manas puses, nosaukts par haosa dievu. :D
Mēginājumā vienkārši bija jautri. Smieklīgi un jautri.
Pirmajā koncertā nebija labi, jo klausītāji nebija motivēti klausīties, un sākumā pat dazi sāka smieties, jo ennviens nesaprata ko es dziedu, un mani protams iznesa no sliedēm līdz tādam līmenim, ka vairs negribēju iet uz skatuves. Bet protams. Misters Villiams vienmēr visu var vērst par labu!
Maza palīdzība no mazas melnas kastītes un man viss ir pilnīgā kārtībā! :) :D:D
Njam, vispār bija jautri. Vēl peidevām, es saderēju ar diviem džkeiem, ka viņi dziesmas Rocking all over the world laikā izdejos ar slotām pa skatuvi. Un šie paņēma un izdarīja!! :D:D KAs nozīmē, ka es zaudēju derībās un man nācās arī so to izciest... :D
Bet visā visumā bija jautri... Un vēl vakarā, kad visi gājām iedzert kaut ko lai nosvinētu, par manu ātrumu obrīnijās un man paziņoja, ka es nedrīkstot pamest rokgrupu....
Mīļie, ko lai mēs tagad daram?!?! Man jāpaliek te! ;( :)


(Piedodiet ka tik īsi, bet rit kd Jurisprudencē, un ir jau vēls...)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru