ceturtdiena, 2011. gada 5. maijs

Diena pirms piektdienas.

Zienie, kā šeit var zināt, ka sākusies vasara? Kad kalnu galotnēs sniegs kūstot spīd saulē, kā matemātikas skolotāja plikais pauris. Vismaz man teica, ka kad kalni tā izskatās varu būt pārliecināta, ka ir sākusies vasara, un man nezināmu iemeslu dēļ matemātikas skolotāja kailasi galvvidus sāka pīdēt tieši tajā pašā laikā, kad kalnu virsotnes. Līdz ar to, sakarā ar maniem novērojumiem, ja matemātikas skolotājam spīdz kailais galvvidus- ir sākusies vasara!
Un tieši šodien vasara sākās! :)

Rīt manai draudzenei ir dzimšanas diena. Un es nomocījos vairāk kā stundu pārmeklējot visus veikalus, lai atrastu viņai dāvanu. :) Begās nopirku sudrabaini zilu kaklarotu, kura viņai varēs atgādināt mani, kad es būšu prom.Tagad tikai jāsameistaro sāvanai atbilstoša kartiņa, un esmu pilnībā gatava vinas rītdienas apskāvienam.. Ā.. Ņemot vērā manu tradīciju apsveikt visus tieši tajā brīdī, kad viņi ir piedzimuši- man jāceļas pus četros no rīta... Novēliet man veiksmi!

2 komentāri: