pirmdiena, 2011. gada 16. maijs

Ironiska diena...

Es laikam esmu apņēmusies rakstīt diezgan daudz blogus (nemaz neskatieties, ka es vē te ap pusnakti esmu... ;P) Bet tas jau arī labi. :)

Šodien bija jauka un nedaudz miekīga diena. Nedaudz ar ironisku joku un sarkasmu piegaršu. :D
No rīta ejot uz skolu, satiku savu draudzeni, kura palīdzēja izdalīt manam kalsesbiedram fleierus no kaut kādas ballītes. Un viņš man, protams, dod vienu,saot, ka man obligāti jānāk, un jāpiedalās tieši tur. Un viņs norāda uz punktu wet-t-shirt contest. :D:D Jūū! Tad sākās, mes ar draudzeni sākām smieties, ka kā gan citādi, jo tas taču esot mūsu lielaākais sapnis, un bez tā taču mēs nevaram dzīvot. Un tā radās sakāmvārds "Who cares about LSD, when there is wet-t-shirt contest!" :D:D Un šī leita vēl ar to nebeidzās! Izrādās, ka piereģisties var caur internetu. Un tev nav jāievada ne kāda emaila adresse ne tel nr. Līdz ar to kalsesbedri smējās, ka piereģisrēs mūs tā pat. Tad mums vnk būs jāiet... Njam, smieklīgi.. Bet viņeim par nelaimi es nevaru tikt, jo man tajā laikā ir AFS nometne.
Sekoja pāris nepārāk interasantas stundas, un došanās paēst, kur Beats ļoti smieklīgi skaidroja Melissai (Natālijas pusmāsa, kura vel pāris nedēļas padzīvos pie mums (16 gadīga)) ka telefons paliek mierā, kamēr viņa peed, citādi viņš viņu izjaukšot pa detaļām. :D Un pec tam kā robots mēģināja pasniegt kristīnei atvianošanos, ka noslēpa ipadu. Bet nevis tīšām kā robots, bet gan vnk mēģināja atvainoties, bet tas vairāk atgādināja robotu, kuram jāizpilda pavēje.. :D
Pēcpusdienā angļu valodā nedarījām neko.. Precīzāk, es diskutēju ar Vivi par krievu valodu un krieviju. Bet e spalaidu garām visu garlaicīgi diskusīju par kautko.. :D
Matemātikas skolotājs ir slims! :D:D Juhū! Un tomēr es ar Vivi tēlojām, ka mums ļoti žēl, ka nav matemātikas. :D Šajā bŗivajā laikā pirsm sporta mums mācīja spēlēt Zoli! :) Vai kaut ko līdzīgu, kur jāiek katram viena karts un tam kuram ir stiprākā tam jāņem visa čupiņa, un pēc tam skaita punktus. Vai tā ir Zole? :D Katrā zinā puišiem radās jauna ideja. Tā kā mes tagad jau mākam to spēli, tad mēs pāriesim uz augstāku līmeni un klases ballītē (Kura ir no sestdienas uz svētdienu (Un man gan sestdien gan svetdien ir sporta sacensības :D)) spēlēsim kartis uz izģēbšanos. protams, ka visi puiši ir gatavi spēlēt! :D Bet neviens nerēķina, ka mēs šoreiz svinēsim ārā kur īsti tā pat spēlēt nevar! :D Katrā ziņā, ja nu kas, mēs nolēmām uzvilkt vle pāris parus zeķu un vienu exstra krekliņu. Bet es tā pat neesmu īpaši slikta šajā spēlē. (giggle)
Bet vēl jo projam tikka nesti joki par sapjo t-kreklu konkursu... D:

Sportā mums bija jāskrien pirmajām (Orentēsanās) kas man vnk schiis mich a (labāk netukošu).Līdz ar to, sākumā vnk izskraidījos pa pilsētu un tad varējām spēlēt volejbolu.
Spēlējam trīs pret trīs. Es, Nils, Sāra (Nils ir slims tādēļ viņam nav jāskrien) un otrā komandā Vivi(kurā vnk visi piši ir iemīlējušies.. :D), Rachela un Nikola. Nu, ja... Un Pjērs (Pierre) bija mūsus tiesnesis. Protams, ka viņš netiesaja taisnīgi. Uz ko Nils izrūda: "Tikkai tādēļ, ka esi tajā tur iemīlējies, tev nav jatiesā par labu viņai!" Paldie sdievam Vivi to nedzirdēja.. :d Bet tik un tā smieklīgi. :D
Ģērboties promiešanai es stāstīju joku: "Esi puisis?Dzīvo Latvijā? Tev nav draudzenes? Tad tev ir divas!" Un stāstīju, ka Latvietēm patīk franču un angļu akcenti. Uz ko uz mani viltīgi sktoties paziņo: "Pjēra dzimtā valoda ir franču" un tad nu viņas sāka prināt plānus
AIZMIRSTIET! :D:D


Tas arī viss. :):)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru