otrdiena, 2011. gada 3. maijs

Mazliet cilvēcības un Mendeļējeva tabulas.

Kurš būtu domājis, ka vienā dienā var tik daudz visināt vaļā grāmatu, bet tik un tā neko nezināt...
Šodien bija Ķīmijas kontroldarbs. Bija labi, es visu zināju, bet tomēr neko nebiju macijusies. Bet mums bija 4as brīvstundas un vēl veina ķīmijas stunda. Kurās protams mēs nedarījām gandrīz neko. :d Kā jau mēs... 2Ggggarāžā... :D (Inseideris)
Mēs bijām pajautājuši ķīmijas kontroldarbu paralelklasei, par ko gan patiesībā draud piezīme.
Un tieši stunda pirms kontroldarba skolotājs skaļi paziņo
- Sāra, es labrāt saņemtu no tevis Jonlukas kontroldarbu!

Tas bija tāds soks visiem. It īpaši Sārai, jo vinas brālēns bija viņu nodevis.
Katrā ziņā viņai nācās nosarkušai doties pie skolotāja un atdot kontroldarbu. Bet viņš tikai smējas un neko neteica, līdz ar to- izsprukām sveikā.

Man vispar šodien nācās sākt smieties par neko.. Šodien biju kowboja kostīmā... :D Nu labi, kowboja stilā... Un vienam no rokgrupas uz krekl bija govs.... Diezgan labi saskan... :D Njam, neizplūdīsim nesakarīgās detaļās.

Man ienāca prātā, ka es par daudz domāju. Nu neko es tur nevaru izdarīt... Vienkārši domāju par daudz.!

Matemātikā man ir garlaicīgi, mes mācamies par sīnusiem un tā tālāk.Un no paša sākuma, kas nozīmē, ka mēs runājam no paša sākuma, un ļoti lemām, kas liek man garlaikoties. Bet ir au labi. Bet toties kārtējo reizi esmu apvainota, jo man pietrūks puspunkts līdz 5,5.. (Latviešu 9)
Bet tomēr man nav īpašas tieksmes pildīt kreivu valodu, vai arī mācīties franču.
šodien gribu nedarīt neko... Mazliet pagulšņāt, mazliet parakstīt. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru