otrdiena, 2011. gada 31. maijs

Nedaudz nokavēti jaunumi

Pirms nedēļas (Nu nedaudz vairāk.)
Precīzak 21,22 maijs. Bija sporta scensības.
Setiena - viegatlētika.
Sākuma biju nedaudz satraukta, bet kad pienāca pirmā disciplīna, biju diezgan laimīga.
Tāta, sākam ar augstlēkšanu, Neuzlecu augstu. ;( Jo ap 125cm uzlēcu ar mugurkaulu tieši virsū latiņai, kas izraisīja lielas sāpes un es negrasījos turpināt.
Nākamā disciplīna bija lodes grušana, kurā viņi ļoti smieklīgi mērija nevis no apļa vidus, bet gan no arējās baltās līnijas malas. Njam, līdz ar to īsti skadrs rezultāts nebija, bet es tā pat biju labākā šajā disciplīnā. Tam seko 100 metru skrējiens, kurā es nokavēju startu, jo nead nebijām trennējušies skriet uz šāvienu, un es sabijos (blush)(Protams, ka man kauns..)
Tāllēkšana... :D Naja, es zaudēju. :D Jo man neieskaitīja pirmo lēcienu, kas bija 4, 45.. jo kaut kāda ūdens pudele uzripojusi uz skrejceļa, un es to nemaz nepamanīju. Līdz ar to, man ieskaitīja tikkai manu neveiksmīgo 3m lēcienu. ;(
Bet 1000m skrējienā es atkal iedzinu un biju pirmā. :))

Tā rezultātā- Jūs lasāt tekstu, kuru sarakstījusi Wallis vicačempione viegatlētikā! Es tikku pie sudraba medaļas! :):)

Protams, ka mēs visi ļoti lepojamies arī ar Kristīni un Svenu, kuri ieguva pirmās vietas savās vecuma grupās. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru