trešdiena, 2011. gada 18. maijs

Kartējo reizi...

... jāpemet istaba pirms es izvirstu ka vulkāns un pasaku ko nevietā. Es tikkai gribēju parādīt Kristīnei to, ko viņa vienmēr nodara man. Kas sanāca? Tagad protams Kristīne apgalvo, ka es vnk esmu stūlba, un ka tā esot viņas problēma. Bet ziniet ko? Ir atšķirība, kad cilvēks kādu atdarinot izdarās stulbi, un kad cilvēks ir tulbs. Ja es esmu stulba, tad viņa ir plnigs jampampņš, jo tad es nvarētu būt te, un man skolā neietu tik labi.
Bet ziniet kādēļ ir šis lielais strīds? Jo viņa iespraucās manā sarunā, un es tikkai patieku: "Es nerunāju ar tevi!" Tieši tā pat, kā viņa to dara vienmēr, kad es atveru muti, kad viņa man neko nav jautājusi. VAi nav mīļi? Un šodien es patiešām neesmu izgulējusies, un man ir slikts garstāvoklis, tādēļ es arī saku, ko domāju.
Bet istaba bija jāpamet tādēļ, ka ja tas tā turpinātos es viņu nosauktu par zagli. Kas protams ir patiesi, bet tas mūs ievestu tikkai vēl lielakās problēmās. Jo tā šobrīd ir tabu tēma. Jo Kristīne bija vienkārši savākusi manu krūšturi un ielikusi savā atvilknē. Protams, ka es pēc 3 mēnešu gaidišanas, kad tas atgriezīsies no mazgāšanas gāju meklēt. Un protams, ka tieši atvilknes augšā ir mans krūsturis! Bet tbu tas ir, jo es zinu,ka viņa zin, ka es esmu viņu paņēmusi atpakaļ, un viņa nesaka neko, ka es neatļauti gāju viņas istabā, jo tad es viņai kaut ko teikšu par krūšturi, un apgrieztā secībā.
Līdz ar to, tagad sēžu istabā un mēģinu nomierināties. Jo lai gan man būtu daudzas lietas, par kurām pārmest Kristīnei, es turu muti... Nu labi, šodien sanāca viņai iemest sejā, ka tad kad viņa kaut ko nepareizi izdara tad viņai jau visiem ir jāpiedod, un viss jau ir kārtībā ar mazu ups, sorry. Bet ja kāds cits kaut ko sliktu izdara! :O:O Viņš tagad ir idiots vai vēl sliktākos vārdos saucams, un pat visa pasaules atvainošanās to nevērsīs par labu....


Labi, man laikam jānomierinās....

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru