piektdiena, 2010. gada 31. decembris

Mans 2010

Visas vacijas slavenibas taisa raidijumus ar nosaukumu "mans gads 2010". Tad nu es ari uztaisishu kaut ko tadu. :)

Bet sakuma, pastastishu par mazajam ziemas atskjiribam. Pirmam kartam, sniega ir mazak, otram kartam sniegs snieg ka pulveris visu laiku. ;( Un nemaz ne tik daudz. te leja sniegs ir ka mazi krietstalinji, visas lapas un koku zari, ja ta tuvak papeta, ir skaisti noklati ar maziem ledus kristalinjiem, kuri nemaz nekust, kad tiem uzpush silto elpu. :)

Bet shis gads ir bijis ljoti jauks, stresa un satraukumu pilns. :) Bet gads, kuru es gribu atcereties. Esmu sasniegusi tik daudz. Bija gan ljoti daudzi mirkjli, kuros es patiesi gribeju nebut es... (Dazas sms sarakstes, kuras es nezinamu iemeslu delj vel esmu saglabajusi)
Es nezinu, ko esmu tadu sadarijus, lai to nopelnitu, bet paldies! :*

Gads sakas ar Madaru un Irbi... un Maksi... :D:D Zinu, es biju kaitinosha taja nakti, man bija depresija, bet man liels prieks, ka mes bijam kopa shaja ipashaja nakti. :):) Ari tad, ja es jums sameloju. :*:*:*

Elin: Es nekad nespeshu tev pietiekami pateikties kaut vai par to, ka tu esi! Patiesi. Tu eis viens no tiem retajiem cilvekiem, kursh mani notur uz kajam, kad es gribu krist. Ari tajos brizos, kad tu nezini, ko teikt, lai mani uzmundrinatu. Man pietiek ar to, ka tu tiesham velies palidzet! Man tevsi neizsakami pietrukst, un man ir ljoti bail tevi pazaudet!Es patiesham nezinu, ko lai dara, vai saka, bet pagajushais gads, viss, ko mes kopa esam darijushas(kas vienkarshi ir parak daudz, lai te visu uzskaititu) man nozme ljoti daudz... Nespeju sagaidit, kad vareshu tevi atkal samiljot!!! :):)

Madar: Paldies, ka pacieti manus izgajienus un centies but man blakus. :) Paldies par tiem MILZIGAJIEM stridiem, lai gan mes stridejamies tikai caur telefona ekraniem. :) Saliekot mus abas kopa mes esam perfekts cilvecinjs, bet mes visi zinam, ka nevaram mus vnk salikt viena. Tadelj laikam esam ta viena otrai piekerushas. :) Jo gribam kaut ko macities. :) Paldies tev daudzkartigi- par visiem cilve4kiem, ar kuriem esmu iepazinusies tevis delj, par vienu no vistrakakajiem pasakumiem LZO uz kuru mes bijam kopa, par TARHUNU un iespeju tevi kaitinat (ka jau muljkjigs cilvecinjs megjinu tada veida pieradit savu piekershanos- es kaitinu tikai tos, kurus milu. :) ) Paldies par ballitem un dziesmam, paldies par P speed (shi grupa bus vienmer musu atminja. Tieshi tagad(kad to rakstu) pirms gada mes sutijam sms, un uz liela ekrana paradijas uzraksts- P speed rock) Kaut ka nespeju noticet, ka tu man piedevi manus melus, lai gan es tev piedodu katru reizi, lai ari cik garu un asu nazi tu neiedur mana mugura. :) (un tagad uzliec "A thousend miles" un padoma par mani. :) ) (Tava sirsninja vienmer uzsmaida man, katru ritu, katru riezi, kad panjemu telefonu :) )

Irb: nespejku iedomaties vel kadu cilveku ar tik plashu sirdi ka taveja. Partiesi- vienmer, kad man bija skumji vareju versties pie tevis- tu vienmer prati uzmundrinat. Bet ne jua tikai, kad man bija skumji. Tu esi viens no retajiem cilvekiem, kurs mani saprot un var izturet manas trakas idejas, ne tikai izturet, bet gan ari darboties lidzi! Es nezinu, ko es bez tevis daritu. Ar ko kopa aukstas ziemas naktis ietu uz Juglu, ar ko kopa es varetu spelet badmintonu ziemas vidu?
Ko gan es varetu milet ka tevi? Es gribeju tikai teikt, ka man zel, ka shogad nevaru but ar tevi jaungada- itka jau "ka gadu iesaksi- ta pabeigsi" Bet es lepojos ar visu, ko tu esi izdarijusi. Un es gribu sedet pirmajas rindas visos tavos sasniegumos, kuri naks daudz- to es varu garantet!

Renat: Man nav vardu. :D Nespeju tev patekt paldies par visam tam reizem, kad tu mani iztureji. Kad tu tomer nepagriezi muguru un nepateici, ka mani nepazisti. Paldies tev par shausmigi jautrajiem pasacieniem. Par ziemas olimpiadi. Gribu tev pateikt, ka nespeeju iedomaties sevi tadu, ka tagad, bez tevis. Es tevii njemu par piemeru- diemzel iznakumi redzami tikai tagad. Ceru, ka sagaidisi mani atpakalj tik pat pozitiva un perfekta, ka vienmer! :*:*

Anna: pagajushais gads mums ir nesis ljoti daudz. Mes esam satuvinajushas. Atradushas kopigu valodu. Tu mani esi iedvesmojusi redzet visu savadak-labak. Tu esi vairakkart teikusi, ka tu nespetu to, ko speju es. Bet tomer- man butu daudz kas jamacas no tevis. Tu esi tads cilveks, kurs iedvesmo, kurs padara citus labakus, kurs liek tev pasham justies labakam un gribet darit labak. Tu esi patiesa draudzene, un es ticu, ka tieshi tadi cilveki, ka tu- manis sho pasauli un padaris to labaku mums viesiem. Es tikai velos- kaut vareshu stavet tev blakus un noverot, ka pasaule tava ietekme ir mainijusies. Es gribetu, lai tu redzi, ka esi jau izmainijusi manejo.
Nekad nespeshu tev pietiekami aprasktit savas izjutas, kad man pienaca tava vestule un tava pacinja. Es vai apraudajos no laimes ieraugot tik pierastas zioemassvetku koncas. :):)

Laura: Pedejas nometnes mes esam sadraudzejushas un man jau sak skjist, ka pat tanks nevar nostaties mums pa vidu. Nezinamie, sasistie stikli restorana, plikas pedas, svaigas bulcinjas un danci... Veinmer bijam kopa- vienmer smaidijam. :) Man tevis ljoti pietrukst un es varu tikai ceret, ka mes varesim to visu un vel daudz ko citu sadarit turpmakaja laika. :)
Huligani nak! :D:D :*:*

Gabi: Nebus gluzi ta, ka pirmo reizi galva veidoju shadu texstu. :) Zini- pasaule ir dazadi teevi. Bet es gribeju, lai tu zini- es uzskatu, ka ir ideali tieshi ta, ka ir. Ari tad, ja ir diezgan dsarezgjiti apkartejiem visu paskaidrot. Jo patiesiba jau- apkartejiem nav nekas jasaprot, tas nav svarigi. Viss kas ir noticis, viss, ko esmu pardzivojusi- tas ir mani tadu izaudzinajis, un tu nevari teikt, ka neesi mani audzinajis. Es esmu tada kada esmu pateicoties tev. (Protams ne tikai tev) Tu varbut neesi redzejis mani- mazo briesmoni, ka mani medza devet reizi pa reizei, bet tu esi mani gana labi iepazinis. Tu esi redzejis mani cauri dienam un notikumiem, caur kuriem mani var redzet tikai mana gjimene. Mana gjimene varbut nav parasta- bet katrs uztver savu gjimeni savadak. Ari ilzite pieder manai gjimenei. :) Normis ari- lai gan dazreiz es censhos to noliegt. Bet tava vieta vienmer ir bijusi rezerveta tev, ari tad, kad tevi vel nepazinu. :)

Mamm: Es nekad nebiju domajusi, ka pienaks tads bridis mana dzive, kad es gribezu raudat delj izdarita. Zinu, jau zinu- esmu tada- rauduu par sikumiem, bet es jutos slikti par vismazakajam lietam, kuras esmu tev nodarijusi. esmu tevi nepareizi sapratusi. Es tagad redzu to, ko tu izdzivo. Es tevi saprotu. Un netiipiski pusaudziem- es gribu but tada, ka tu! :):) Es nevaru sheit aprasktit visu, par ko man tev japatiecas- ta ir par daudz. Bet es tev pasakos par iespeju- but shiet un tagad- un izjust to, ko es tagad izjutu!

Kas tik nav izdzivots. Exsameni, izlaidums, atvadas.... Stress. Skumjas.... Bet visbaidzot- esmu augusi, nekad nebeigshu to darit, bet shis gads man ir nesis daudz izmainju... Esmu ljoti augusi, ari tad, ja jus to varesiet novertet tikai nakamgad... :*:* Es jus milu! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru