ceturtdiena, 2010. gada 23. decembris

:) Ka teikt- es iemilejos vinja 12 obertoni...

Teiksim ta... Es domaju, ka neviens ta pat sho to nelasa.. Precizak manu blogu. :)

Es jau ta pat vinju tik reti rakstu, ka neviens nemaz viars neskatas, vai kaut kas ir ierakstits... Nekas..
Man katra zinja ljoti pietrukst maju... Ziemassvetki ka neka...

Mums te shausmigi list.... Sniega nav... Itin nemaz! Man vel kada bridi jasanjemas un jaizved sunitis... bet liist.. ;(;( Sodien gan speciali sataisiju savus matus lokas, jo ka mes ar Kristini nosecinajam- man nepiestav iztaisnoti mati... Tagad gan gaidu vakaru.. Mazie ari sarupejushi visiem davanas.. Es palidzeju anjai iepakot mandarinus, mazs niecinjs, bet man skjita tik ljoti milji, ka vinja grib visiem ko davinat. :):)

Man ari ir davanas. :) No nakama menesha naudas janope4rk blokflauta.. citadi vel riskeju velreiz atsedet sestdienu... Aha! Runajot par 18.12 ;)

Cik netipiski sestdienas ritam, es piecelos 6:00 un devbos uz vannas istabu. Sazmiegtam acim zem kuram regojas zili maisinji no neguleshanas, panjemu zobubirsti. Zobu pasta koz, ta ir ka nelasa uzrakstus un noperk balinosho tikai tapec, ka bija atlaide. Nelaimiga aizvelkos lidz skapim un ielukojos ieksha... Kartejo reizi nosecinu, ka butu jaievies kartiba. Izvelku zilus dzinsus un kadu jacinju... Ara ir slapjs, kas gan mani neattur vel sevi apliet ar pienu, kad censhos cik klusi vien iespejams kaut ko appest. Svena galva iespraucas pa durvim, novaid un aizver tas. Es pasmaidu un paveros uz pulksteni. Atlikusi brokastu patrslu dalja tiek iestumta mute un plastmasas bljodinja iesviesta izlietne... Man jaskrien.... Soma pleca atri uzmaucu zabakus un pakjerotr jaku izlidoju no majas.... Paarskrienu ielai neatljauta vieta un nonaku pietura tieshu 3 sekundes pirms autobusa.
iesledzu muziku un ljaujos tumsai.. "Brauciens uz Koncentracijas nometni" shie vardi iesaucas man prata. Un patiesi. autobusa nav daudz cilveku, tikai skoleni, un ta pat visiem skaidrs uz kurieni vinji brauc... Tadi pashi nolemtie, ka es...
Mes visi viena rinda ar pilnigi precizi izmeritam pusmetra atstarpem velkam kajas uz skolas eku. Uz ta saucamo "akvariju" pie Mr. Zivs. Ieiejot pa skolas durvim ta liekas neiespejami tuksha.. Katram ir saus iemesls te atrasties. Protsams tik skalji izdibinats kas, kur un kada ir videja atzime, lai iedalitu cilvekus grupas. Shajas grupas tad ari sasezamies. Katrs pie sava galda, bet diezgan smaidigi. Es sezu grupa kopa ar pecstundu veteraniem/sliktajiem puishiem, savu atzimju delj. Mans klasesbiedrs kluse un nevienam nesaka, ka neesmu shejieniete. Ta teikt, lajuj man izbaudit sliktas meitenes slavu
- Soreiz daudz svaigas galjas.- nosmin mans klasesbiedrs kad skolotajs vinju pasveicina.
-Visiem sava pirma reize.- skolotajs piemiedz vinjam ar aci.


Matias ir viens no sestdienu veteraniem. Te pavisam tadi ir 9. Katru sestdienu, kad notiek pecstundas vinji ir te. Mr. Zivs vairs nejauta ka vinjus sauc, bet gan vinjiem uzreiz izdala lapas.. Es ka vienmer esmu neredzama, skolotajs izlasa manu vardu(un tikai vardu) un grozas ka vejraditajs mani meklejot. Man nakas piecelties kajas, kas manam aizmugure sedetajam liek noelsties.. Man opar prieku tiek izteilkts kompliments sakara ar kalnu.... Ja.. Neciteshu..
skolotajs ir beidzot izstastijis noteikumus un mes varam sakt darbu.. Kaut kadi muzikas sviesti, kurus ta pat nekasd neesmu sapratusi, un nekad nesapratishu... Atri kaut ko sazimeju un kjeros pie matematikas majasdarba. Man blakus sola sez puisis, kuru es redzu katru dienu, et nezinu, ka vinju sauc... :D:D smiekligi, lai gan vinjs ljoti labi zin, ka mani sauc... :D:D
Puse no visiem pec 2am stundam laimigi izbirst no akvarija(eksamenu telpa). Veterani protams ir norakstiti uz vel 2am stundam.. :D:D
Es dodos majas.. Laimiga, jo zinu, ka normala gadijuma es tikai tagad pamostos, bet tagad jau esmu tik daudz ko izdarijusi... :)
Ienakot pa majas durvim es saptrotu, ka visi vel gulj. Anja un svens gan jau ir nomoda un jau ara spelejas ar sniega paliekam... Izskatas varen skumji...
Aizeju uz istabu un izkrameju somu.

Citiem vardiem sakot visu parejo dienas daljunedaru neko, un neviens ta ari nepamanija, ka manis nav...

Viosapr gribeju jums novelet priecigus ziemassvetkus, es jus visus ljoti ljoti milu! :*:*

4 komentāri:

  1. Beidzot sagaidīju tavu ierakstu ^^

    Te gan sniegs līdz ceļiem un vēl pāri paliek :D

    Es tevi arī mīlu, pīlīt. :*:*:*

    un laimīgu jauno gadu! (sun)

    AtbildētDzēst
  2. Vispār nav taisnība, ka neviens nepamana tavu blogu ierakstus. Man tavs blogs ir RSS feed listē un es jaunu ierakstu redzu uzreis, ik rītu, kad pie kafijas atveru ziņu listi.

    AtbildētDzēst
  3. Hmm... Ja es ta parlasu... Ja petiesham sanaca labi uzrakstit.... :)

    AtbildētDzēst