otrdiena, 2010. gada 7. decembris

Furgini fest. :)

Neklastishu jums par vecam apnicigam tantem un onkuljiem... Nu labi... Matzliet. (giggle).. Un par saviem nedarbiem ari. ;)







Tatad.. Pirmais, ko nosecinaju, ka tur ir nenormali daudz cilveku, un ka pavaram noteikti jabut armijniekam...



Viss smiekligakais protams, ka visas 11 Beata teva masas ir resnas vecas tanntes, kuras klainjo kopa ar savam nenormali tievajam mazmeitam pa zali. :)



Mes sedejam pie maleja galda, kur neviens mus neieverojs, izmnjemot dazas garlaikotas vecas tantes, kuras mums stasta par savam slimibam. Paedam diezgan garshigas maltites (o ja... vairakas) un nedaudz pagarlaikojamies.


Es satiku savu klasesbiedreni, kura ari izradas ir mana gjimene.


kamer visi sedeja un smejas par bildem, es aizgaju pafocet, ka spelejas mazie berni... Visparigi interasanti, ka mazie berni uzeiz pienjem mani ka savejo, neatkarigi no ta, ka vispar man nebutu te jaatrodas. :)
Tikmer lielie saka spelet to speli, kad tev jaraksta pilseta, zvers, vards, un kkas tur vel uz viena konkreta burta. Ta nu es devos apsesties vinjiem blakus un paverot speli. Speleja Kristine(mana masa), Ramona(vinjas masica, 11 gadi), Vannesa(Ramonas masa, 16 gadi), Un Joe(kaut kads ele rata rada gabals, kurs izskatas jaunaks neka ir, 19 gadi). Kamer es(nev ne mazakas nojausmas, cik veca esmu), Jans(13), aleksandro(Ramonas bralîs, 14), Anja(9), Dani(Joe bralis, 20) vienkarshi sedejam un traucejam koncentreties... :) Velak, kad kads mums piesolija kaut ko atnest no veikala. :D:D un bildes jau gaja otro reizi uz apli, mes(Es, Kristine un Vannesa) sedejam pie pasam tumbam un dziedajam lidzi muzikai :)
Kad atgriezas musu "lielie radagabali", kuri vel pa visu bija paspejushi samacit sikajiem pasaizstaveshanos, jeb ka mes to nosaucam "lielo maasu spidzinahshanas panjemienus", un atnesa, ko dzeramu, ari pieaugushie jau bija manami padzirojushi, lai vairs nesaprastu, iko mes daram. :) Milzigs daudzums energjijas dzerienu, kurus mes pec izdzershanas samazinajam mineaturas bundzinjas, viena pudele jegermeistara un kaut kada paveida vodka(ciest nevaru, jebkadu vodkas veidolu, tadelj paspideju, ka vienigais cilvecinjs, kurs neko nedzera. :)). Nedaudz jametajas ar zemesriekstiem, kurus sikie meta Danija mute ar visu caulu... (garsho tac pec koka...)
Tad atnaca Nikolaus. :D Visus tevus izsauca uz skatuves un lika tiem stadit prieksha savu gjimeni. Viens tevs iznaca pazinjoja, ka te ir vinjs, un vinja bralis, parejie jau sen gulj. :D:D Kad izsauca Beatu... (giggle) vinjs bija aiaizmirsis, ka sauc vinja sievu. Protams, es jau pirms tam zinaju, ka vinjs ir par daudz iedzeris, jo vinjs sedeja mums blakus, kamer mes dzeram, un kamer mani spidzinaja. :D:D un vispar neko neteica, bet vinjs neaizmirsa, ka sauc mani, no kurienes es naku, cik gara esmu un cik valodas macos.. :) :D:D
Pec Nikolausa aizieshanas mes ari devamies vel kaut ko iepirkt, jo citadio mums sajka nakt miegs. Atgriezamies ar pudeli roza Vodkas, kas garsho pec sirupa :D (jaa, to es pagarshoju, ebt tas ari tikia ta intereses pec..)
Vakara baigas, kad visi bijam izsmejushies ta, ka presite sap, un visus izspidzinajushi, visi nogushi un nogarlaikojushis, sedejam un megjinajam nesmietes, lidz mus aizveda majas... Pa lielam tas ari viss...

Tagad mani veel spidzina atgadinot ta vakara notikumus.. :D:D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru