trešdiena, 2011. gada 9. februāris

Mazas rita peles.

Sorit izkrita pirma stunda, ko es protams aizmirsu, tadel pamodos agrak.
Tagad esmu te. :)
Pirmo reizi pie PC jau ilgaka laika perioda..

Patiesi veletos, kaut es varetu rakstit biezak,bet ja nesanak- nesanak.

Vispar gribeju pastastit par to, ka te gatavojas velntindienai.
Valentindienaa ir ljoti svarigi labi izskatities- Man pazinjoja mana draudzene. Meneshiem ilgi tiek planots, ka apgerbties. (giggle) Jo tieshi nedelju pirms valentindienas visas klases iet cilveki, pie kuriem var pasutit rozes, kuras tad valentindiena nodos adresatam, kopa ar sirsninju, uz kuras tu^uzraksti sanjemeja vardu un klasi, un varbut kadu mazu novelejumu, vai paraksties (ja velies) Visi savaktie lidzeklji tiek nodoti labdaribai.
Ajj, ka klases sakas sacukstesanas, kikinashana un sarkshana, kad jasuta rozes.. Ka tik kads nepamana, kam es sutu....
Bet skaisti valentinadiena jaizskatas ne jau tadelj, ka sanjemam rozes! Bet gan tadelj, ka tie zeni, kuri ari sanjem rozes, jau ka virieshu majas nenesis lielu rozu pushkji, citadi vel kads padomas nepareizi par vinju orentaciju! Ne, vinji savas rozes uzdavinas meitenem, tam, kuras smukak izskatisies. :):)

Ta ka gaidam valentindienu. ;) Tad ari pastastishu vairak par rozem. ;)

1 komentārs: