trešdiena, 2011. gada 23. februāris

Dazas dienas saulite. :)

Braucot ar riteni pa enas malu tu apzinies, ka reizem smiekligie, vai laimigie sikumi, un atminjas ir nozimigakas neka lieli notikumi. Tadelj shodien esmu laimiga. :)
Diena sakas ar to, ka Pjers man apsedas blakus uz gridas gaiteni un meginaja iestastit, ka mani noteikti izsaukshot anglju valoda, un ka vinjs jau nevelot man sliktu, tikai gribot mani pabridinat. Tad atnaca Vivi, kurai slkjita, ka Pjers ir nejauks pret mani (lai gan man skiet, ka vinjs vnk negrib, lai vinjs ar mani vispar runa.. (giggle)) un mes sakam kopa smieties par skolotajiem.
Tad vel musu slavenais kajuskuvis kuram mugura bija tads pats dzemperitis, kads ir ari manam bralim, un man sagribejas sabuzinat vinja matus, bet tada zeleja pretigi iebraukt... :D:D:D
Anglju valoda mani nemaz neizsauca.. Ka rezultata Pjers man ir parada kruasanu, jo mes uz to saderejam.. :D:D

Lai gan es pedeja laika izskatos pec pilnigas cacas, kaut ka vislabak man patik, ka es izskatos parasta balta dzemperiti, un cauras zilas dzinsenes, ar zirgaste sasietiem matiem.. Tas ir ka atcereties mammu, un justies mierigai. :):)
Vispar si saule, un filma par Krieviju, kuru mes skatijamies religija, lika man sailgoties pec majam. :) Cik gan patriotiska esmu, kad pilnigi viss man asocejas ar LV! :):) Es jus milu! :*:*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru